Gaziantep'te faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında rahatsızlanan 25 işçi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Bulantı ve kusma şikayetleri üzerine hastaneye götürülen işçilerin yapılan ilk değerlendirmelerde içtikleri sudan etkilendikleri belirlendi. Tedavileri süren işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesindeki 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan Şireci Tekstil Fabrikası'nda meydana geldi.
İddiaya göre fabrikada çalışan 25 işçi, henüz belirlenemeyen nedenle rahatsızlandı. Bulantı ve kusma şikayeti yaşayan işçiler, Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası'na götürüldü.
Hastanede yapılan tetkiklerin ardından işçilerin içtikleri sudan etkilendikleri tespit edildi. Tedavileri devam eden işçilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Olayın nedeninin netlik kazanması için ilgili kurumlar tarafından inceleme başlatıldı.